Lunch

Chia bolle med spirulina, nøtter & Gresk Yogurt

Hei på dere, mine kjempefine.

Er du oppe og hopper og klar for en ny uke ? I am….var oppe før fuglene i dag og har allerede mixet sammen en god lunsj som venter nå til etter at jeg er ferdig med formiddagens planer.

I dag er dagen hvor jeg starter min lille challenge….¨kom over dørstokk mila….på med joggeskoene og avgårde på cardio trening…..så dette blir spennende.

Lunch´n min I dag er en mektig liten sak som er proppet i vitaminer og sunne fettsyrer…tør du prøve ?

Her kommer den…..

Du trenger:

  • 1 dl chiafrø
  • 1 desj kokosmelk ( bruk heller litt lite enn for mye, spe heller til om du vil ha den «tynnere» )
  • 1 dl Gresk Yogurt
  • 1/2 ts vanilje ekstrakt
  • 1 ts lønnesirup
  • 2 -3 ss spirulina pulver
  • 1 klype jordbær i biter
  • blåbær
  • mango i biter
  • Valnøttkjerner

Slik gjør du:

  • Ha chiafrø, spirulina pulver, vanilje, lønnesirup og kokosmelk i en krukke med lokk.
  • Rør godt om så alle ingredienser er godt blandet. Krukken settes i kjøleskap til dagen etter. 
  • Ha så i den ferdige chiapudding i en bolle og fyll pudding til halv fullt.
  • Ha så over en desj Gresk yogurt i den andre halvdelen deretter jordbær, mango, blåbær og nøtter på toppen.

Taaaadaaaa….Her har vi ett snoperi av en frokost som er langt mere næringsrik enn den ser ut til……super til frokost , holder deg mett lenge, magen blir glad og er superlett å mixe sammen på kun kort tid.

Så ønsker jeg deg en knallfin start på uken.

.

Har du forresten sjekket ut min Instagram ? Om du skroller videre nedover her, så kommer du direkte til den ⬇️⬇️⬇️

Vi sees.

Aina ❤️

LEGG IGJEN EN KOMMENTAR LOGGET INN SOM AINA SJOLOGG UT?KOMMENTAR

 

LEGG IGJEN EN KOMMENTAR Logget inn som Aina SjoLogg ut?Kommentar

Wordpress Social Share Plugin powered by Ultimatelysocial